با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ هزینه های درمانی فرهنگیان به صورت صندوقی پرداخت می شود
زیارت عاشورا

خبرگزاری فرهنگیان:

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: هزینه های درمانی فرهنگیان به منظور تسهیل بررسی پرونده های پزشکی و حمایت از بیماران صعب العلاج به صورت صندوقی پرداخت می شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، فرشید سیاری در سی و دومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور اظهار داشت: طرح چهار ماهه قرار داد بیمه درمان تکمیلی کارکنان به صورت صندوقی از اول خرداد تا 31 شهریور امسال توسط شرکت آتیه سازان حافظ اجرا می شود.
وی افزود: تمامی قراردادهای بیمه ای اعم از بیمه عمر مصوب، مکمل، مانده بدهکار، عمر و سرمایه گذاری، حوادث و درمان دانش آموزی و اتومبیل به صورت تجمیعی و توسط یک شرکت بیمه گر، انجام خواهد شد.
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش، هدف از این تجمیع را افزایش منابع مالی معلمان و سهامدار فرهنگیان سراسر کشور و استفاده بهینه از منابع مالی آنان دانست و گفت: در این طرح، بیمه معلم متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان و به عنوان شرکت بیمه گر معرفی شده است.
سیاری از تجهیز و راه اندازی حداقل 10 مرکز دندانپزشکی در استان های کشور خبر داد و گفت: به منظور حمایت از برخی هزینه های درمانی و کلینیکی، مقرر شده است تا پایان سال 1394، هزینه های مراکز کلینیکی تخصصی دندانپزشکی با کمک موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و از محل ارزش افزوده منابع این صندوق و شرکت های وابسته تامین شود.
سی و دومین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور که از 11 مردادماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد آغاز به کار کرده عصر امروز (13 مردادماه) پایان می یابد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:, | 18:53 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |